Офіційний сайт Теребовлянської міської ради

Категорії

Сайти відділів та установ

Теребовля з висоти пташиного польоту

Оголошення

 

 

Зараз на сайті

На сайті 63 гостей та відсутні користувачі

Новітні тенденції сучасної шкільної освіти – у Теребовлянській громаді

Сучасні учні не уявляють свого життя без гаджетів, а соціальні мережі – незмінна складова їхнього життя. Тому сучасний вчитель повинен цікавитись тим, що цікавить його вихованців, аби зберігати взаємозв’язок та авторитет у підростаючого покоління. 
Керівник відділу мистецтва в англійській школі Уїллоу Гаррет Ріттер наголошує, що навіть у простому сучасному смартфоні закладено набагато більше комп'ютерної потужності, ніж у космічному кораблі, що доставив першу людину на Місяць.
Справді, смартфон, який сьогодні є практично в більшості школярів, має неймовірний освітній ресурс. Але школи часто забороняють його використовувати. В той же час власний блог вчителя – це як  портативна інтерактивна дошка, на якій відображено основний зміст навчального матеріалу, розміщені відеозаписи, цікаві факти у галузі природничих наук, відеодосліди, он-лайн тренажери, відеоуроки та цікаві ігри.
Питання залучення особистих гаджетів учнів до навчальних процесів розглядали під час семінару «Краєзнавчий підхід у викладанні природничих наук в системі модульно-розвивального навчання з використанням технології ігрифікації та елементів «перевернутого» навчанння»,  проведеного на базі Острівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Методист відділу освіти Теребовлянської міської ради Ольга Безверхня розпочала семінар виступом на тему «Використання освітніх можливостей гаджетів на уроці в сучасній школі».
Вчитель хімії Марія Яворська ознайомила присутніх з технологіями «перевернутого» навчання, при цьому зауваживши, що сучасним дітям покоління Z важко уявити навчання в школі без використання комп’ютерних технологій.
На інтегрованому модульному занятті, яке провели вчителі Світлана Вархоляк, Оксана Висоцька та Марія Яворська, учні спробували за допомогою гаджетів (смартфонів, планшетів) завантажувати потрібну інформацію, опрацьовували тести, які відкривали за допомогою QR-кодів, проводили віртуальний експеримент, створюючи, таким чином, дивовижно багатий банк власних знань. 
Учні з великим задоволенням виконували завдання в он-лайні, адже відтепер їх роботу зможе побачити велика кількість людей, а не тільки вони самі та їх батьки.
Підсумовуючи результати семінару, його учасники погодились, що ігрові методики дозволяють м'яко  впливати на  потреби вчителя, спрямовуючи  поведінку учня в необхідне для навчання русло. Ігрифікація – найпотужніший сучасний інструмент для підвищення мотивації, лояльності, замученості учнів до навчального процесу. 
 

Міста-побратими

Актуально

Партнери