Офіційний сайт Теребовлянської міської ради

Категорії

Сайти відділів та установ

Теребовля з висоти пташиного польоту

Оголошення

 

 

Зараз на сайті

На сайті 24 гостей та відсутні користувачі

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту

Теребовлянська міська рада оголошує про оприлюднення проекту рішення «Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на 

об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки» та аналізу регуляторного впливу даного проекту рішення з метою подання одержання зауважень і пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань.

Рішення Теребовлянської міської ради «Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки» буде містити порядок розгляду та вирішення питань про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, правила встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, порядок обліку пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок і встановлення відповідальності за їх стан та збереження.

Проект вищезазначеного рішення Теребовлянської міської ради та аналіз регуляторного впливу даного проекту рішення буде оприлюднений на веб-сайті Теребовлянської міської ради за адресою: http://terebovlya-rada.te.ua/ не пізніше 5-ти денного строку з дня оприлюднення цього оголошення.

Пропозиції та зауваження до проекту рішення Теребовлянської міської ради «Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки» просимо надсилати в письмовій формі на протязі місяця з дня оприлюднення даного проекту рішення за адресою: м. Теребовля, вул. Шевченка, 8, або на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Теребовлянської міської ради

«Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних

знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен

(псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки»

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. №308.

Назва регуляторного акта: рішення Теребовлянської міської ради «Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки».

Регуляторний орган: Теребовлянська міська рада

Розробник документа: Теребовлянська міська рада

1.     Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом

прийняття рішення

Розробка проекту рішення Теребовлянської міської ради «Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки» викликана необхідністю визнання значимості історичних, культурно-мистецьких, суспільно-політичних подій в історії Теребовлянщини та України в цілому, та вшанування пам'яті видатних людей, що мають визнані досягнення у державній, суспільній, політичній, військовій, виробничій і господарській діяльності, в науці, техніці, літературі, мистецтві, культурі та спорті, які внесли особистий внесок в певну сферу діяльності, на довготривалу користь краю та державі.

Розроблений регуляторний акт - проект рішення Теребовлянської міської ради «Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки» необхідний для встановлення механізму регулювання взаємовідносин, що виникають у зв'язку з визнанням значимості подій та вшанування осіб з метою сприяння вихованню патріотизму та поваги до історії краю, героїчних подій та подвигів земляків, вшанування видатних особистостей та їх досягнень, особливо серед молоді.

2. Визначення цілей регулювання

Метою прийняття рішення Теребовлянської міської ради «Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки» є визнання значимості історичних, культурно-мистецьких, суспільно-політичних подій в історії Теребовлянщини та України в цілому та вшанування пам'яті видатних людей, що мають визнані досягнення у державній, суспільній, політичній, військовій, виробничій і господарській діяльності, в науці, техніці, літературі, мистецтві, культурі та спорті, які внесли особистий вклад в певну сферу діяльності на довготривалу користь краю та державі.

Ціль прийняття даного регуляторного акту безпосередньо пов'язана з вирішенням проблеми врегулювання відносин у сфері встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки.

Даний регуляторний акт спрямований на вирішення проблеми як у цілому, так і її окремих складових, зокрема:

- реалізація повноважень, наданих Теребовлянській міській раді Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- встановлення критеріїв, що є підставами для ухвалення рішень про відзначення визначних подій, а також увічнення пам’яті осіб, досягнення і внесок яких у сфері їх діяльності принесли довготривалу користь місту та країні;

- визначення порядку розгляду та вирішення питань про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки;

- встановлення правил установки пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки;

- визначення порядку обліку пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок і встановлення відповідальності за їх стан та збереження;

- сприяння вихованню патріотизму та поваги до історії краю, героїчних подій та подвигів земляків, вшанування видатних особистостей та їх досягнень, особливо серед молоді;

- забезпечення сприятливих умов для діяльності навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки.

3. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу

У ході пошуку альтернативних способів досягнення встановленої мети доцільно розглянути наступне:

1) збереження існуючого стану;

2) прийняття регуляторного акту.

Визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих нормативно-правових актів, оскільки жоден із існуючих актів не містить норм, спрямованих на врегулювання вищезазначених відносин

 Відмова від прийняття запропонованого акту, тобто збереження існуючого стану, залишить проблему не вирішеною. Таким чином неприйняття вищезазначеного регуляторного акта призведе до невизначеності у вказаних відносинах та неефективності використання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки.

Прийняття регуляторного акту, положення якого узгоджуються з вимогами чинного законодавства, створить сприятливі умови для здійснення міською радою наданих їй законом повноважень щодо управління майном та об’єктами спільної власності.

Розробка регуляторного акту відповідає потребам розв’язання визначеної проблеми у цілому та принципам державної регуляторної політики. Обраний спосіб досягнення встановлених цілей (прийняття вказаного рішення) є єдиним можливим, адже потреба у здійсненні ефективного управління майном, підприємствами, установами та організаціями, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки шляхом прийняття рішень міською радою передбачена законодавчими та іншими нормативно-правовими актами.

Таким чином розробка проекту такого рішення є оптимальним варіантом, який дозволить розв’язати вищезазначені проблеми. Тому, оцінюючи альтернативи, перевага була віддана останній, оскільки прийняття такого регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, та дасть змогу належним чином забезпечувати реалізацію міською радою наданих їй законодавством України повноважень, а також дозволить максимально наблизитись до досягнення цілей, зазначених у пункті 2 цього аналізу.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми,

і відповідні заходи

Запропонований механізм дії даного регуляторного акта полягає у забезпеченні збалансованості інтересів громади, держави та суб’єктів господарювання на основі правових та організаційних засад, основних принципів здійснення державної регуляторної політики, визначених чинним законодавством, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості, передбачуваності.

Цей регуляторний акт містить також норми, які спрямовані на приведення його у відповідність до чинного законодавства.

Діючі на даний час локальні нормативні акти не передбачають процедури реалізації повноважень, наданих Теребовлянській міській раді Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» у даній сфері діяльності, встановлення критеріїв, що є підставами для ухвалення рішень про відзначення визначних подій, а також увічнення пам’яті осіб, досягнення і внесок яких у сфері їх діяльності принесли довготривалу користь місту та країні, визначення порядку розгляду та вирішення питань про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, встановлення правил установки пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, визначення порядку обліку пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок і встановлення відповідальності за їх стан та збереження. Тому, для забезпечення ефективності роботи Теребовлянської міської ради щодо вирішення даної проблеми пропонується прийняти зазначене рішення.

Вказану вище проблему планується розв’язати шляхом прийняття нового регуляторного акта – рішення Теребовлянської міської ради «Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки», яким буде встановлено критерії, що є підставами для ухвалення рішень про відзначення визначних подій, а також увічнення пам’яті осіб, досягнення і внесок яких у сфері їх діяльності принесли довготривалу користь місту та країні, порядок розгляду та вирішення питань про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, встановлення правил установки пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, визначення порядку обліку пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок і встановлення відповідальності за їх стан та збереження, що повністю відповідає наданим Конституцією України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативно-правовими актами повноваженням міської ради.

Ступінь ефективності акта є високим, оскільки встановлюється механізм реалізації громадою права на увіковічення пам'яті, визнання та вшанування історичних подій та внесків видатних осіб у життєдіяльність краю та держави, що сприятиме досягненню поставлених цілей регулювання.

5. Обгрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акту та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акту

Впорядкування встановлення та утримання пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки дає територіальній громаді можливість увіковічнити пам'ять про історичні події та видатних людей.

Досягнення встановлених цілей, у разі прийняття запропонованого регуляторного акту, можливе через обґрунтовану мотивацію суб’єктів виконувати встановлені вимоги.

У випадку прийняття даного регуляторного акта Теребовлянською міською радою будуть реалізовані повноваження, надані їй Конституцією України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та будуть усунуті прогалини в нормативній базі, що регулює ці відносини.

Таким чином можливість досягнення цілей, передбачених у цьому Аналізі, в разі прийняття зазначеного рішення, є цілком реальною та обґрунтованою в зв’язку з тим, що метою проекту зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення проблем, пов’язаних з визначенням правил та методів регулювання прав і обов’язків суб’єктів, на яких поширюється даний акт.

Простота виконання вимог, встановлених актом, простота положень даного акту, що містить чітке обґрунтування поставлених завдань, являється також однією з можливостей у досягненні встановлених цілей.

Також, слід зазначити, що в даному випадку, має місце ризик впливу зовнішніх чинників на дію даного акту. Найбільш значний вплив зовнішніх факторів на дію вищезазначеного акта можливий при виникненні змін у чинному законодавстві. В цьому випадку може мати місце невідповідність положень регуляторного акта нормам, що встановлюються нормативно-правовим актом вищої юридичної сили. Зазначена обставина негативно вплине на виконання вимог акта, проте може бути подолана шляхом внесення відповідних корегувань до нього. Тобто, ризик впливу зовнішніх чинників на дію даного регуляторного акту існує цілком реально, однак не може вплинути на фактор відмови від введення в дію запропонованого регулювання, оскільки наслідки відмови значно гірші за наведені.

Враховуючи вищевикладене, впровадження та виконання вимог акта суб’єктами, передбаченими у проекті рішення передбачається доцільним та ефективним.

Впровадження рішення міської ради, у випадку його прийняття, буде здійснюватись:

- Теребовлянською міською радою;

- трудовими колективами підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки;

- громадськими організаціями, політичними партіями, фізичними та юридичними особами, органами самоорганізації населення міста Теребовлі та села Боричівки.

Запропонований регуляторний акт не передбачає механізму повної або часткової компенсації можливої шкоди у разі настання очікуваних наслідків дії даного регуляторного акта. Також передбачається, що запровадження даного регуляторного акта не призведе до заподіяння шкоди громадянам та суб’єктам господарської діяльності.

Зазначені чинники мають значний вплив на результативність запропонованого регуляторного акта тому буде запроваджено постійний моніторинг щодо їх оцінки, за результатами якого до запропонованого регуляторного акта будуть внесені відповідні зміни для усунення негативного впливу зазначених зовнішніх чинників.

Здійснення контролю за дотриманням зазначеного рішення має здійснюватися систематично (щоквартально) апаратом Теребовлянської міської ради.

6. Визначення очікуваних результатів внаслідок прийняття рішення

методом застосування аналізу вигод та витрат

Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акту проведене із застосуванням методу аналізу вигод та витрат, що виникають у різних груп суб’єктів, на які поширюється дія цього акта.

Сфера впливу регуляторного акта

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

 - приведення у відповідність діючих нормативно-правових актів місцевого значення до вимог чинного законодавства;

 - увічнення пам'яті видатних людей та подій;

- врегульоване розміщення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки на території міста Теребовлі та села Боричівки.

- пов'язані з виготовленням та встановленням пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки;

- витрати пов'язані з процедурою прийняття регуляторного акта.

Територіальні громади сіл, селищ, міста району

- можливість громадян реалізувати право на увічнення, визнання та вшанування пам'яті про історичні події та видатних людей.

- кошти на виготовлення та встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок.

 

7. Строк дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта пропонується встановити необмежений. У разі виникнення потреби, у зв’язку зі зміною чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності, при необхідності будуть вноситися зміни до запропонованого регуляторного акта.

8. Показники результативності регуляторного акта

Для даного регуляторного акта було визначено декілька вимірювальних показників результативності, які безпосередньо пов’язані із цілями його розробки. Тобто, цей розділ містить перелік показників, які характеризують наслідки дії регуляторного акта. Саме на підставі порівняння отриманих у подальшому даних (при проведенні базового, повторного та періодичних відстежень), можна буде зробити висновок про досягнення очікуваних результатів та досягнення цілей регулювання.

Для визначення результативності регуляторного акта пропонується встановити такі показники:

- кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія регуляторного акта;

- кількість встановлених об'єктів та присвоєних імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій у зв’язку із введенням в дію регуляторного акта;

- розмір витрат місцевого бюджету та інших, незаборонених законодавством, джерел у зв’язку із введенням в дію регуляторного акта;

- рівень поінформованості юридичних та/або фізичних осіб з основних положень акта.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття

Відстеження результативності регуляторного акта буде проводитися відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 статистичним способом, на підставі даних про кількість встановлених пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки.

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта здійснюватиметься до дня набрання чинності цим актом на підставі аналізу та систематизації інформації, яка надходитиме від зацікавлених громадян, установ та організацій.

Повторне відстеження планується здійснити через рік (але не пізніше, ніж через два роки) після набуття чинності регуляторного акта, шляхом порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичні відстеження планується здійснювати раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться із значеннями аналогічних показників, що встановлені під час повторного відстеження.

У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань під час аналізу показників дії цього акта, такі питання будуть врегульовані шляхом внесення відповідних змін.

Теребовлянський міський голова                                      С.І. ПОПЕРЕЧНИЙ

 

 

ТЕРЕБОВЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ  ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

________________ СЕСІЯ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

від _______________ 2014 року  №

м. Теребовля

Про затвердження Порядку встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки

 

Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», «Про охорону культурної спадщини» «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», враховуючи рекомендації постійних комісій міської ради з питань освіти, культури, спорту, духовного відродження та роботи з молоддю і з питань планування,  бюджету та фінансів,

Теребовлянська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Порядок встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки (додаток 1).

2. Затвердити Положення про комісію Теребовлянської міської ради з питань встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки (додаток 2).

3. Затвердити склад комісії Теребовлянської міської ради з питань встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки (додаток 3).

4. Дане рішення оприлюднити в районній газеті «Воля» і на офіційному веб-сайті Теребовлянської міської ради та довести до відома керівників підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки.

5. Контроль за виконанням даного рішення доручити постійним комісіям Теребовлянської міської ради з питань освіти, культури, спорту, духовного відродження та роботи з молоддю і з питань планування,  бюджету та фінансів.

Теребовлянський міський голова                                      С.І. ПОПЕРЕЧНИЙ

 

 

                                                              Додаток 1

до рішення Теребовлянської міської ради

                                                       від _____________ 2014 року №

 

ПОРЯДОК

встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки

 

1. Загальні положення.

Порядок встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки (надалі - Положення) визначає порядок встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки (надалі – Комунальної власності).

Порядок розроблено згідно з Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій», «Про охорону культурної спадщини» з метою підвищення туристичної привабливості міста Теребовлі та села Боричівки, формування та збереження їх історико-культурного середовища.

Встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) суспільно-політичних та громадських діячів, борців за волю та незалежність України, воєначальників, діячів науки, освіти, культури та інших сфер суспільного життя (фізичних осіб), ювілейних і святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності та об’єктам комунальної власності є однією з форм увічнення пам’яті видатних осіб і вшанування визначних історичних подій, популяризації видатних фактів історії України та Теребовлянщини.

У цьому Порядку під об’єктами права власності також розуміються парки, сквери, бульвари, вулиці, провулки, узвози, проїзди, проспекти, площі, майдани, набережні, мости.

Цей Порядок визначає:

- підстави і умови прийняття рішень про відзначення визначних подій та увічнення пам’яті видатних особистостей;

- порядок розгляду та вирішення питань про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам та об’єктам комунальної власності;

- правила встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам та об’єктам комунальної власності;

- порядок обліку, збереження та демонтажу пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних  дощок.

2. Підстави та умови для прийняття рішень про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності та об’єктам комунальної власності

2.1. Встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків на честь фізичних осіб, присвоєння імен фізичних осіб здійснюється з метою увічнення пам’яті про значущі події в історії міста та про осіб, які внесли вагомий вклад у боротьбу за незалежність, розбудову Української держави; підтримання міжнародного миру і безпеки, зміцнення міжнародного авторитету України; здійснили героїчний вчинок, звершення в ім’я Батьківщини; зробили значний особистий внесок у розвиток науки, освіти, культури, духовності та інших сфер суспільного життя.

2.2. Встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, присвоєння імені (псевдоніму) юридичним особам та об’єктам комунальної власності здійснюється, як правило, не раніше, ніж через 1 рік після смерті особи, пам'ять якої увічнюється.

 2.3. Юридичним особам та об’єктам права власності, як правило, присвоюється ім’я тієї фізичної особи, діяльність якої була пов’язана з юридичною особою чи об’єктом права власності, якій (якому) це ім’я присвоюється.

2.4. Ювілейні та святкові дати, назви і дати історичних подій присвоюються з метою:

1) популяризації видатних фактів історії України, що відображають звершення та надбання в ім’я України;

2) формування історичної свідомості Українського народу;

3) сприяння розвитку науки, літератури, архітектури, мистецтва та інших сфер суспільного життя.

2.5. Імена фізичних осіб, ювілейні та святкові дати, назви і дати історичних подій присвоюються юридичним особам та об’єктам права власності лише після проведення громадського обговорення та за згодою відповідного трудового колективу.

3. Порядок розгляду та вирішення питань про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності та об’єктам комунальної власності

3.1. Клопотання з пропозиціями щодо встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності та об’єктам комунальної власності можуть вносити на ім’я  міського голови: депутати міської ради, члени виконавчого комітету міської ради, депутати Молодіжної міської ради, державні органи, трудові колективи підприємств, установ,  організацій, місцеві осередки політичних партій, творчі спілки, громадські організації, об’єднання громадян, окремі громадяни.

3.2. Клопотання повинні містити:

- обґрунтування доцільності встановлення пам’ятників, погрудь, пам'ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності та об’єктам комунальної власності;

- пропозицію місця розташування у випадку, коли пропонується встановлення пам’ятників, погрудь, пам'ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок;

- назви юридичних осіб чи об’єктів комунальної власності, яким пропонується присвоєння імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій чи встановлення меморіальних та інформаційних дощок, інших пам'ятних знаків.

3.3. До клопотання додається:

- інформаційна довідка про фізичну особу, ювілейну, святкову чи історичну дату або подію, які пропонуються для увічнення, або ім’я чи назву якої пропонується присвоїти юридичній особі чи об’єкту комунальної власності (можуть бути додані копії архівних документів чи інших джерел інформації, які підтверджують достовірність події або заслуги особи);

- розрахунок витрат із зазначенням за рахунок яких коштів буде здійснюватись фінансування виготовлення та встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, чи найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності або об’єктам комунальної власності;

- ескізний проект пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок та проект тексту напису;

- лист-згода балансоутримувача об’єкта комунальної власності щодо встановлення меморіальної дошки чи іншого пам’ятного знаку на такому об’єкті.

3.4. Отриманні клопотання з пропозиціями щодо встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності чи об’єктам комунальної власності міський голова направляє на попередній розгляд комісії Теребовлянської міської ради з питань встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки (надалі - Комісія), склад якої та Положення про яку затверджується рішенням Теребовлянської міської ради.

3.5. Комісія розглядає надані Клопотання, забезпечує проведення їх громадського обговорення на підставі розпорядження міського голови, а також здійснює опрацювання, проведення аналізу поданих в ході обговорення пропозицій (зауважень), узагальнення та оприлюднення результатів громадського обговорення. Громадське обговорення проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2012 року №989 «Про затвердження Порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій».

3.6. За результатами розгляду клопотань та проведеного громадського обговорення Комісія надає міському голові висновки та рекомендації, із врахуванням яких міський голова готує на розгляд міської ради подання про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам та об’єктам комунальної власності (надалі - Подання).

3.7. Подання повинно містити: найменування суб’єкта, якому вноситься таке подання; найменування суб’єкта, який підготував подання; зміст порушеного питання та обґрунтування необхідності встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності чи об’єктам комунальної власності.

3.8. До Подання також додаються:

            - інформаційна довідка про фізичну особу, ювілейну, святкову чи історичну дату або подію, які пропонуються для увічнення, або ім’я чи назву якої пропонується присвоїти юридичній особі чи об’єкту комунальної власності (можуть бути додані копії архівних документів чи інших джерел інформації, які підтверджують достовірність події або заслуги особи);

- розрахунок витрат із зазначенням за рахунок яких коштів буде здійснюватись фінансування виготовлення та встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, чи найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності чи об’єктам комунальної власності;

- ескізний проект пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок та проект тексту напису;

- узагальнені зауваження і пропозиції, що надійшли під час громадського обговорення;

- інші документи, які додавались до Клопотання.

3.9. У разі якщо у фізичної особи, на честь якої планується встановити меморіальну дошку або інший пам'ятний знак, чи ім’я якої пропонується присвоїти юридичній особі або об’єкту права власності, є родичі (діти, вдова, вдівець, а якщо їх немає – батьки, рідні брати та сестри), додається також їх письмова згода.

3.10. Подання підлягає реєстрації в день його надходження. Відмова у прийнятті або реєстрації такого подання забороняється.

3.11. Розгляд питання про встановлення меморіальних дощок, інших пам'ятних знаків, присвоєння імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам та об’єктам комунальної власності може бути зупинений у разі, якщо:

1) Подання внесено без документів, передбачених пунктом 3.8 цього Положення;

2) під час розгляду документів виявлені неточності;

3) обґрунтування, що міститься у Поданні, не відповідає підставам та умовам, визначеним у розділі 2 цього Положення.

Про зупинення розгляду подання щодо встановлення пам'ятних знаків, меморіальних дощок, присвоєння імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам та об’єктам комунальної власності повідомляється суб’єкт, який вніс це Подання та ініціатор розгляду питання.

Розгляд питання поновлюється після усунення обставин, що викликали його зупинення.

3.12. У разі якщо обставини, передбачені пунктом 3.11 цього Положення, які є перешкодою для розгляду Подання, не будуть усунені протягом 15 робочих днів, зазначене Подання вважається таким, що не внесено.

3.13. Попередній розгляд внесеного міським головою Подання та підготовку проекту рішення міської ради здійснюють постійні комісії міської ради з питань освіти, культури, спорту, духовного відродження та роботи з молоддю і з питань планування, бюджету та фінансів.

3.14. За результатами розгляду Подання та доданих до нього документів, міська рада  приймає рішення про встановлення пам’ятника, погруддя, пам’ятного знаку, меморіальної чи інформаційної дошки чи найменування, перейменування, відновлення історичного найменування, присвоєння юридичній особі чи об’єкту комунальної власності імені (псевдоніму) фізичної особи, ювілейної чи святкової дати, назви і дати історичної події.

4. Правила встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок та присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам та об’єктам комунальної власності.

4.1. Встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок, а також  присвоєння імені (псевдоніму) фізичної особи, ювілейної чи святкової дати, назви і дати історичної події відбувається, як правило, не раніше, ніж через 1 рік після історичної події або смерті особи, пам'ять якої увічнюється.

4.2. Витрати на виготовлення та встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок  можуть здійснюватись як за рахунок коштів міського бюджету, в рамках відповідних цільових програм, так і за рахунок власних або залучених коштів ініціаторів увічнення.

4.3. Фінансування витрат, пов’язаних з виготовленням та встановленням табличок з новими назвами об’єктів комунальної власності (парків, скверів, вулиць, площ і т.д.),  розташованих на території м. Теребовлі та с. Боричівки, здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.

4.4. Написи на пам’ятних знаках подаються українською мовою в простій, стислій формі без скорочень. Написи, пов’язані з діячами інших національних культур, можуть також дублюватись мовою народу, до якого належить особа, пам'ять якої увічнюється.

4.5. Ескізний проект пам’ятника, погруддя, пам’ятного знака, меморіальної чи інформаційної дощок повинен відображати місце встановлення, розміри, матеріал, шрифт, деталі зображення. Проектне рішення повинне відповідати архітектурним вимогам місцевості чи будівлі, де вони встановлюються.

4.6. Знесення, переміщення та заміна пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок здійснюється у такому ж порядку як і їх встановлення відповідно до чинного законодавства України. У Поданні про знесення, переміщення чи заміну пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок обов’язково зазначаються обґрунтування.

5. Обовязки юридичних осіб, майно яких перебуває у комунальній власності.

5.1.  Юридичні особи, майно яких перебуває у комунальній власності, і яким присвоєні імена фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назви і дати історичних подій, або встановлені пам’ятні знаки чи меморіальні дошки зобов’язані:

- забезпечити внесення відповідних змін в установчі документи та провести державну реєстрацію цих змін відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців";

- добросовісно та належним чином використовувати присвоєні імена фізичних осіб, ювілейні та святкові дати, назви і дати історичних подій;

- забезпечувати збереження в належному стані меморіальних дошок та пам'ятнихзнаків, щоперебувають у них на балансі;

- виконувати інші обов’язки, передбачені законодавством.

5.2. Ініціатор або балансоутримувач об’єкта комунальної власності здійснює (за потреби) заходи з приведення до належного стану території, фасаду будівлі на якій має бути встановлений  пам’ятник, погруддя, пам’ятний знак, меморіальна чи інформаційна дошка.

6. Порядок обліку пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок і відповідальність за їх стан та збереження.

6.1. Всі пам’ятники, погруддя, пам’ятні знаки, меморіальні та інформаційні дошки встановлені на території міста Теребовлі та села Боричівки, в тому числі – встановлені на внутрішніх територіях підприємств, установ і організацій, підлягають обов’язковому обліку.

6.2. Облік та інвентаризацію пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок здійснює відділ з гуманітарних питань міської ради. Облікова інформація повинна містити:

- копію рішення про встановлення пам’ятника, погруддя, пам’ятного знака, меморіальної чи інформаційної дошки;

- копію затвердженого ескізу (проекту);

- фотографію пам’ятника, погруддя, пам’ятного знаку, меморіальної чи інформаційної дошки;

- відомості про автора, розміри та матеріал пам’ятника, погруддя, пам’ятного знаку, меморіальної чи інформаційної дошки;

- відомості про балансоутримувача.

6.3. Інформація про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок має бути відображена у паспортах вище згаданих об’єктів.

6.4. Контроль за збереженням, технічним, санітарним та естетичним станом пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок покладається на балансоутримувачів відповідних об’єктів.

7. Оприлюднення рішень міської ради про найменування, перейменування, відновлення історичного найменування та (чи) присвоєння конкретно визначеним об’єктам комунальної власності територіальної громади м. Теребовлі та с. Боричівки (вулицям, провулкам, площам, скверам, паркам і т.д.), імен (псевдонімів) фізичних  осіб, назв ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій.

Рішення міської ради про найменування, перейменування, відновлення історичного найменування та (чи) присвоєння конкретно визначеним об’єктам комунальної власності територіальної громади м. Теребовлі та с. Боричівки (вулицям, провулкам, площам, скверам, паркам і т.д.), імен (псевдонімів) фізичних  осіб, назв ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій оприлюднюється  у районній газеті та на офіційному веб-сайті Теребовлянської міської ради.

 

Секретар Теребовлянської міської ради                                   О.Т. ЗАНОЗ

                                                       

 

                                                              Додаток 2

до рішення Теребовлянської міської ради

                                                            від _______________ 2014 року №

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію Теребовлянської міської ради з питань встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки

 

Комісія Теребовлянської міської ради з питань встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки(далі –  Комісія) створюється з метою глибокого фахового вивчення і підготовки до розгляду на сесіях Теребовлянської міської ради питань про встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки для увічнення пам'яті визначних діячів і подій в історії Теребовлянщини та України.

1. Комісія утворюється рішенням Теребовлянської міської ради, яким затверджується персональний склад Комісії на строк повноважень ради.

2. Комісію очолює за посадою секретар Теребовлянської міської ради, який скликає і веде засідання Комісії, дає доручення членам Комісії, представляє Комісію у відносинах з іншими органами, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організовує роботу з реалізації висновків та рекомендацій комісії.

3. До складу Комісії включаються депутати  Теребовлянської міської ради, історики, мовознавці, краєзнавці, архітектори, громадські діячі, представники творчих спілок та громадських організацій та інші особи відповідно до рішення Теребовлянської міської ради.

4. Робота Комісії проводиться гласно. У засіданнях Комісії можуть брати участь депутати Теребовлянської міської ради, за запрошенням – представники засобів масової інформації, громадськості та фахівці.

5. Голова, заступник голови, секретар та члени Комісії працюють на громадських засадах

6. Засідання Комісії скликається по мірі надходження клопотань з пропозиціями щодо встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності, найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки або з ініціативи міського голови, голови чи членів Комісії.

7. Засідання вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менше половини членів Комісії.

8. За результатами вивчення і розгляду питань Комісія готує висновки та рекомендації у формі рішень.

9. Рішення Комісії вважається ухваленим, якщо за нього проголосували не менше 2/3 членів Комісії, присутніх на засіданні. Члени Комісії, що голосували "проти", мають право долучити письмово до протоколу свою окрему думку, що підлягає розглядові міським головою та на засіданнях постійної комісії Теребовлянської міської ради  з питань освіти, культури, спорту, духовного відродження та роботи з молоддю.

10. Рішення Комісії підписуються головою Комісії, а в разі його відсутності – заступником голови або секретарем Комісії.

11. Протоколи засідань комісії підписуються головою та секретарем Комісії.

12. Організаційне забезпечення роботи Комісії здійснює апарат Теребовлянської міської ради.

 

Секретар Теребовлянської міської ради                                 О.Т. ЗАНОЗ

 

 

                                                               Додаток 3

до рішення Теребовлянської міської ради

                                                               від _________________2014 року №

СКЛАД

 комісії Теребовлянської міської ради з питань встановлення пам’ятників, погрудь, пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на об’єктах комунальної власності територіальної громади  міста Теребовлі та села Боричівки та найменування, перейменування, відновлення історичних найменувань, присвоєння імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій юридичним особам, майно яких перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки, та об’єктам комунальної власності територіальної громади міста Теребовлі та села Боричівки

 

ЗАНОЗ

Олена Тарасівна

–      секретар Теребовлянської міської ради,   голова комісії;

 

КОЛІСНИК

Людмила Миколаївна

– заступник Теребовлянського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступник голови комісії;

СЛОБОДЯН 

Ірина Любомирівна

– начальник відділу з гуманітарних питань Теребовлянської міської ради, секретар комісії;

члени комісії:

БІЛА

Оксана Володимирівна

– депутат Теребовлянської міської ради, голова районної спілки політв’язнів та репресованих;

БУРТНИК

Василь Іванович

– краєзнавець, учасник боротьби ОУН-УПА (за згодою);

ЗАВЕРУХА

Любомир Михайлович

– депутат Теребовлянської міської ради;

ЗІНЧИШИН

Ігор Ілліч

– директор Теребовлянського районного історико-краєзнавчого музею (за згодою);

ЛЕЩУК

Ярослав Мирославович

– начальник відділу архітектури та містобудування Теребовлянської міської ради – головний архітектор міста;

НАГІРНА

Іванна Михайлівна

– депутат Теребовлянської міської ради;

ТАТАРИН

Наталія Володимирівна

– директор Теребовлянського бюро технічної інвентаризації (за згодою);

САМЕЦЬ

Михайло Степанович

– депутат Теребовлянської міської ради.

 

 

Секретар Теребовлянської міської ради                                 О.Т. ЗАНОЗ

 

 

Міста-побратими

Актуально

Партнери